Za Facebook oglaševanje sem se odločila zato, ker sem želela doseči kar najširši krog potencialnih strank v moji okolici. Današnji tempo življenja od ljudi zahteva nenehno hitenje, zato se potrošniki večinoma odločajo za nakupovanje v večjih trgovskih središčih, kjer imajo na voljo različne storitve na enem mestu. Zaradi tega je moj mali kozmetični salon v starem mestnem jedru pogosto ostajal neopažen. Da bi opozorila nase in privabila potencialne stranke, ki do sedaj sploh niso vedele zame, čeprav živimo v istem kraju, sem se odločila za Facebook oglaševanje, kar se je izkazalo za izredno dobro potezo. Poleg tega, da je to socialno omrežje nadvse priljubljeno, je stalno »na tekočem« tudi z interesi svojih uporabnikov, kar lahko oglaševalci s pridom izkoristimo.
Socialna omrežja ponujajo veliko možnosti za zelo natančno in ciljano oglaševanje. Facebook omogoča targetiranje izbrane populacije po različnih segmentih, kot so na primer spol, starost, izobrazba, interesi, kraj bivanja in podobno. Prikazovanje oglasov se lahko nastavi tudi glede na določene ključne besede, ki jih uporabnik zapiše na svojem profilu ali v sporočilih. Facebook oglaševanje mi je omogočilo ciljan doseg točno določenih strank, in sicer žensk v starosti od 25 do 45 let iz moje okolice, ki jih zanimajo zdravje in lepotni tretmaji, kot sta manikura in pedikura. Zame je bilo zelo pomembno to, da je Facebook prikazoval oglase samo uporabnicam, ki prebivajo v moji bližini, saj je bilo zame brezpredmetno oglaševati po celotni regiji ali državi.
Rezultati oglaševanja na Facebooku so bili naravnost fantastični. Facebook oglaševanje mi je pomagalo, da se je obisk spletne strani mojega kozmetičnega salona v zelo kratkem času potrojil. To je posledično pomenilo tudi večji obisk mojega salona. Veliko obiskovalk, ki jih je v moj salon privabil oglas na Facebooku, mi je povedalo, da so zame prvič slišale prav zaradi tega oglasa. Mnoge med njimi so postale redne stranke mojega salona.