Sem lastnica spletne prodajalne in ker se ukvarjam s področjem, kjer je kar nekaj konkurence, moram ves čas skrbeti za primerno oglaševanje. Včasih je dovolj, da razpošljem e-novičke, objavim posebno ponudbo na družabni strani, pogosto pa moram tudi plačati za Google oglaševanje, saj sicer ne morem tekmovati s konkurenco. Ker nekaj osnovnega znanja o spletu imam, sem sprva menila, da lahko za Google oglaševanje, pa tudi za oglaševanje na Facebook strani, skrbim kar sama, vendar sem hitro ugotovila, da tako ne bo šlo.
Sprva sem se namreč za Google oglaševanje odločala redkeje in zgolj takrat, kadar sem imela kakšno novost, nato pa sem morala priznati, da bo potreben drugačen pristop. Na primer oglaševanje v top sezoni, torej pred novim letom – a kaj, ko so bile cene zaradi velikega števila oglaševalcev takrat vedno tako visoke.
Odločila sem se torej, da delo predam profesionalcu. Podjetju, specializiranemu za spletni marketing, optimizacijo spletnih strani ter Facebook in Google oglaševanje. Jasno mi je bilo, da dobijo oni precej boljše cene kot jaz, saj se dejansko spoznajo na svoj posel, a da v ceni ne bo tolikšne razlike, saj morajo dejansko tudi oni zaslužiti. A mi odločitve kljub temu ni žal – ker vidim, kakšni so rezultati.
Ko smo se pričeli pogovarjati o sodelovanju, so mi namreč pripravili mojstrsko analizo, s katero so mi svetovali, kaj vse bi bilo pametno postoriti, da bi bilo obiska in s tem nakupov v spletni trgovini več. Niso se zanašali zgolj na Google oglaševanje, temveč so bili prepričani, da je za začetek treba največ energije vložiti v optimizacijo. Strinjala sem se, in ko so pričeli z delom, je bilo nekaj časa res precej naporno in rezultati se niso poznali, po pol leta pa sem že vriskala, ker se mi je prodaja tako zelo povečala. In seveda je ekipa še vedno tista, ki mi stoji ob strani – vsak mesec skrbijo tako za optimizacijo kot oglaševanje, in nobenega centa mi ni žal.