Kaj lahko sami na hitro postorite, da bi izboljšali pozicijo vaše spletne strani na iskalnikih? Če ima vaša spletna stran CMS (spletno vmesnik za urejanje vsebine), bo veliko lažje kot če ga nima, ker boste morali potem imeti vsaj osnovno znanje html-ja in pa FTP program za prenos vsebin na strežnik. Tudi sam CMS ne bo dovolj, če ne bo podpiral naslednjih funkcionalnosti, ki jih potrebujemo za optimizacijo spletnih strani (www.optimizacija-strani.si): iskalnikom prijazni URL naslovi, možnost samostojnega urejanja title naslovov in meta description oznak za vsako podstran spletne predstavitve posebej.
Da CMS ne bi omogočal dodajanja heading naslovov, spreminjanja vsebine in urejanja povezav pa ne gre verjeti. Skratka, če se lotimo optimizacije spletne strani moramo imeti poskrbljeno za te osnove. Na samem začetku SEO optimizacije moramo definirati ključne besede na podlagi katerih bomo optimizirali spletno stran.
Priporočljivo je izbrati največ 3-5 besed, saj bo v nasprotnem primeru optimizacija zelo težavna. Konec koncev pa je pomembno tudi dejstvo, da vam bo 3-5 besed običajno generiralo okoli 80% vsega prometa na strani. To so skratka vaše najpomembnejše besede. Za vse ostale besede je smiselno izbrati zakup ključnih besed in vzpostavitev sponzoriranih povezav na iskalniku Google preko sistema AdWords.
Med temi besedami, ki jih boste izbrali, definirajte tudi vašo najpomembnejšo ključno besedo, saj boste potem na podlagi vašega izbora optimizirali vašo vstopo (home stran). ostalimi besedami boste optimizirali vaše kategorijske in/ali produktne strani. Za uspešnost vsebinskega dela optimizacije je pomembno, da vašo ključno besedo vključite v tiste elemente, ki imajo največji vpliv na pozicijo spletne strani na iskalnikih: title naslov, url naslov, heading (h1, h2, h3 naslovi), vsebina strani, imena slik,