Polona Kisovec se uvršča med najboljše tekstopisce v JV Evropi

Polona Kisovec se s svojimi marketinškimi uspehi uvršča med pionirje direktnega marketinga. Svojo kariero je začela na Studio Moderna s pripravo prodajnih tekstov za zdaj mednarodno priznano blagovno znamko Dormeo. Njena direktna pošta še zdaj žanje velike uspehe po JV Evropi. Konkurenca in ostala podjetja način zasnove direktne pošte po sistemu Polone Kisovec že več let uspešno kopirajo ter se zgledujejo po načinu pisanja prodajnih tekstov, kot jih je zasnovala Polona Kisovec.

Na prvem državnem prvenstvu v direktnem marketingu je Polona Kisovec z drznim trženjskim pristopom tako pri ena na ena prodaji, spletnem marketingu ter pripravi oglasov in direktne pošte pokosila močno konkurenco ter postala eden izmed najbolj iskanih strokovnjakov za neposredno trženje in piscev prodajnih tekstov pri nas. Dokazala je, da z izrednim občutkom za komunikacijo, s svojim pronicljivim stilom za pisanje tekstov, zmožnostjo vživljanja v želje kupca ter obvladovanjem prodajnih tehnik, lahko naredi uspešnico iz kateregakoli produkta.

Po priporočilu je Polono Kisovec za pripravo marketinških materialov najelo eno izmed največjih in najvplivnejših ruskih podjetij.

Na željo ljudi iz marketinške stroke je Polona Kisovec v letu 2014 osnovala prvo praktično delavnico prodajnega tekstopisja pri nas, ki posameznika usposobi za samostojno pripravo prodajnih tekstov. Za razliko od ostalih tovrstnih delavnic, Polona Kisovec izhaja iz prakse svojega 14-letnega delovanja prisanja prodajnih tekstov. Slušateljem iskreno podaja svoj način razmišljanja, taktike, kako predvideti, kakšen tekst bo bolje deloval, primere najbolj prodajanih besedil, način vživljanja v kupca, nevromarketinške ugotovitve za pripravo ponudb, najbolje delujoče naslove in še več.