Upravljanje stavb

upravnik stavbStavbe, v katerih si več različnih lastnikov deli lastništvo in tako skupne prestore, kot so recimo hodniki, vhod, itd., potrebujejo tudi upravljanje stavb. V kolikor je lastnik samo en, seveda ni potrebe po tem, sicer pa je zelo dobrodošlo, če ne nujno. Tako ima vsaka stavba svojega upravnika, tistega, s katerim se večina soglasno strinja. Upravitelj stavbe je tako dolžan in pooblaščen za različne naloge in se bomo zagotovo strinjali, da gre za precej zahtveno nalogo, saj je pomembno skrbeti, da bodo lastniki zadovoljni, da bo pravična delitev stroškov, ipd. Če svoje naloge ne opravljamo dobro ali po pričakovanjih, se zna zgoditi, da nas lastniki odslovijo in se odločijo za drugega upravljalca.

Upravljanje stavb nam nudi nekaj ponudnikov v Sloveniji in seveda vsak teh zagotavlja, da bo svoje delo opravljal korektno in natančno, kar bomo seveda videli šele, ko bo začel opravljati te naloge pri nas. Zato je dobro, da se predhodno pozanimamo, ne samo o strokovnosti, pač pa tudi o stroških, ker upravitelje je seveda potrebno plačati. Pomembno je, da se z izbiro strinja večina stanovalcev oziroma lastnikov prostorov.

Pri upravljanju stavb je zelo pomembno, da nam upravljalec vselej omogoča dostop do raznih poročil, ki jih naredi prav te namene, v kolikor bi se pojavila potreba in bi kdo od lastnikov želel kakršnakoli pojasnila. V kolikor svoje delo opravljamo korektno in so lastniki zadovoljni, nam zagotovo ni potrebno skrbeti.

Upravljanje stavb zahteva kar nekaj usklajevanj in tudi komunikacije z vsemi lastniki. Hkrati tudi pobude in posluha za želje in pričakovanja lastnikov. Glede na to, da upravljamo protore, moramo tudi biti seznanjeni z drugimi rečmi, ki zadevajo samo bivanje v določenem objektu. Nuditi moramo podporo v celoti in možnost izražanja želja ter seveda upoštevanja teh, če je v naši moči in se strinja večina (večl kot 50 %) lastnikov objekta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *